چگونه می توانم داغ فشرده درمان درمان نفروپاتی فشار خون
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه می توانم داغ فشرده درمان درمان نفروپاتی فشار خون

داغ فشرده درمان یک درمان موثر از نفروپاتی فشار خون است، می تواند کمک به بیمار یک زندگی با کیفیت زندگی بدون در نظر گرفتن دیالیز یا پیوند کلیه. پس چگونه می تواند آن را درمان نفروپاتی فشار خون؟
چگونه می توان داغ فشرده درمان درمان نفروپاتی فشار خون؟
1. گسترش عروق خونی
پس از ورود به بدن، مواد فعال از این درمان به طور موثر خواهد گسترش عروق خونی در تمام سطوح، بهبود میکروسیرکولاسیون محلی از کلیه، افزایش خونرسانی موثر، بدیهی است بهبود وضعیت ایسکمی و فقدان اکسیژن، را سرخرگ وابران گلومرولی گسترش به طور موثر، کنترل و بهبود فشار داخل بالا و فیلتراسیون بالا گلومرولی در نتیجه مسدود کردن آسیب به کلیه از منبع.
2. ضد التهاب
مواد مؤثره این درمان عملکرد ضد التهابی است. این می تواند ارتشاح سلولهای التهابی، از انتشار واسطه های التهابی و عوامل سمی را مهار کند. در همان زمان، می تواند بازگشت از سلول های ذاتی کلیه است که از طریق transformationtransformation فنوتیپی به نفرون نرمال و عملکردی رفته شتاب، محافظت نفرون باقی مانده و جلوگیری از راه اندازی و پیشرفت فیبروز کلیوی.
3. ضد انعقاد
مواد مؤثره این درمان عملکرد نیرو گردش خون و رگ آرامش بخش، که به طور موثر می تواند به بهبود گردش خون سیستمیک، و کاهش شرایط ایسکمی و کمبود اکسیژن. آسیب سلول های اندوتلیال مویرگی تعمیر خواهد شد.
4. تخریب
مواد فعال از این درمان می تواند سنتز آنزیم های تجزیه در کلیه ترویج، افزایش فعالیت خود را، ماتریکس خارج سلولی، جلوگیری از آسیب به بافت کلیه ناشی از ماتریکس خارج سلولی و آسیب دیده را ترمیم گلومرولی، لوله و بینابینی کلیه.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد داغ فشرده سازی درمانی شما می توانید با ما از طریق روش های زیر تماس بگیرید:
ارسال ایمیل به kidney-treatment@hotmail.com
به طور مستقیم در واتساپ / وایبر دکتر ما مشورت: +8618633865632
و یا پر کردن فرم زیر ارسال این پست
مهم نیست که راه را انتخاب کنید، شما می توانید یک پاسخ مرتبط با درخواست شما بیش از 24 ساعت دریافت کنید





:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: